Lischa`s Scrap Paradise
dinsdag 6 januari 2009

Sneeuw Bengels

›
Ik denk dat ik het eindelijk door heb ,hoe je hier kunt bloggen ,dus het begin is gemaakt. Ook vandaag geen tijd om een leuke scrap te maken...
1 opmerking:
maandag 5 januari 2009

Nog niets gescrapt

›
We zijn al weer 5 dagen verder in het jaar 2009 Ik ben nog helemaal niet toegekomen om te scrappen ,wat ik heel jammer vind.Het komt wel wee...

Digitalescrap voor een keertje

›
‹
Homepage
Internetversie tonen
Mogelijk gemaakt door Blogger.

Over mij

Mijn foto
Mijn volledige profiel tonen