dinsdag 6 januari 2009
Sneeuw Bengels
›
Ik denk dat ik het eindelijk door heb ,hoe je hier kunt bloggen ,dus het begin is gemaakt. Ook vandaag geen tijd om een leuke scrap te maken...
1 opmerking:
maandag 5 januari 2009
Nog niets gescrapt
›
We zijn al weer 5 dagen verder in het jaar 2009 Ik ben nog helemaal niet toegekomen om te scrappen ,wat ik heel jammer vind.Het komt wel wee...
Digitalescrap voor een keertje
›
‹
Homepage
Internetversie tonen