dinsdag 27 januari 2009

Nieuwe Layout

Hier weer eens een nieuwe Layout van mij,die ik even met jullie wil delen.
Giovanni met mij aan de poets,kom maar mama dat doe ik wel even voor je.
Schortje aan en stofzuigen maar.
Niet dat ik een schort aan heb hoor tijdens het stofzuigen ,maar staat natuurlijk wel zo leuk voor de foto bij zo`n klein manneke.
Dit is ondertussen mijn 3e scraplayout van dit nieuwe jaar ,de 1e maand zit er bijna al weer op
en ik heb pas 3 layouts gemaakt ,lijkt wel of ik even in een scrappersdip zit,helaas.
Vanavond wilde ik aan een nieuw layout gaan werken ,een opdracht/uitdaging voor CreatingMemorys ......ik had al papier uitgezocht en de foto`s klaar liggen maar weer kwam er verder niets uit mijn handen,dus maar weer gestopt.Nou morgen maar weer een poging wagen.
Groetjes weer voor vandaag.


1 opmerking:

Miranda zei

He wat gaaf zeg!!!
Super papier en onwijs leuke foto's!!!!

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond