maandag 5 januari 2009

Nog niets gescrapt

We zijn al weer 5 dagen verder in het jaar 2009
Ik ben nog helemaal niet toegekomen om te scrappen ,wat ik heel jammer vind.Het komt wel weer,als het weer wat rustiger is.De kerstvakantie is weer voorbij en we zijn weer aan het werk en de kids zijn weer naar school.
In de kerstvakantie ook bezig geweest met de kamer van Giovanni,ik ben veel aan het verven geweest ,en ben nu druk bezig met het uitzoeken van zijn Playmobil ,jee wat heeft hij veel ,Foto`s van zijn kamer maak ik nog en zet ik dan hier op de blog.
Morgen word mijn man Vincent 40 dan hoort hij niet meer bij de 30ers maar bij de 40+ers :-)
Dus ook dan geen tijd om te scrappen.Maar dan vast woesdagavond wel hoop ik.
Verder heb ik vandaag niet veel te vertellen .

Geen opmerkingen:

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond