maandag 20 april 2009

Hollywood Tower Hotel

Hoi hoi
Ik heb weer twee lo`tjes om aan jullie te laten zien
De 1e is van het Hollywood Tower Hotel in Euro Disney ,
Dus weer een layout af voor mijn Disneyalbum.

De tweede is een layout die ik heb gemaakt met een foto van mijzelf,
ja wij scrapsters ,scrappen niet zo vaak foto`s van zichzelf toch?
Oke ik probeer het toch doen,want ook dat vind ik wel leuk,en aangezien ik hier in huis alleen maar mannen heb ,vind ik het ook wel eens leuk om met rose dingen en meisjes dingen te scrappen.
Ik hoop dat jullie weer genieten van mijn scrapwerk en allicht misschien er ideetjes van op kunnen doen.


Liefs Jolanda

1 opmerking:

Miranda zei

Ze zijn beide erg leuk zeg!!!! Super gedaan! En wat een scheetige foto van jou zeg!! Lief!!!

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond