dinsdag 23 juni 2009

Scrap Kaartjes maken

Wie had dat gedacht,ik zei steeds "nee ik begin niet aan kaarten maken"

Ik blijf gewoon scrappen met mijn foto`s,


maar heb me toch gewaagt aan het kaartjes maken,

ik heb er pas twee gemaakt.Ik wil het ook alleen bij gescrapte kaarten houden.

Ik heb er een gemaakt voor een geboorte van een meisje en voor iemand om te laten weten dat ik aan diegene denk.Het is leuk om dit zo af en toe er eens bij te doen,maar ga er geen gewoonte van maken.Want heb soms niet eens tijd om mijn foto`s weg te scrappen.

En die wil ik toch echt weg scrappen......LOL







2 opmerkingen:

Marlieke zei

Och...ze zijn mooi geworden! Toch vaker doen hoor ;-)

Manon zei

wat een schattige kaartjes. Ik zei het zelfde hoor maar ja toch ook mar aan begonnen wel makkelijk voor je restjes :)

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond