woensdag 23 september 2009

Foutje wie kan helpen

Zoals gisteren had beloofd zou ik vandaag het kaartje erop zetten,
maar ebn op iets anders gestuit en dat is dat ik mijn achtergrond kwijt ben op mijn blog,nu wil ik een nieuwe plaatsen maar ik krijg het niet voor elkaar,ik baal hier stevig van ,want deze rose achtergrond vind ik behoorlijk saai.
Ik weet hoe ik een achtergrond meot plaatsen maar het lukt niet.
Is er iets mis of zijn er andere wegen om een nieuwe achtergrond er op te zetten,wie o wie kan me helpen.

Liefs Jolanda

3 opmerkingen:

scrapgirlmarianne zei

Hoi hoi,

Misschien heb je hier iets aan?
http://cute-bloglayouts.blogspot.com/
Heb ik mijn kantjes enzo ook vandaan.
Wie weet zijn ze bezig? andere layoutstyl kiezen of hoe heet dat....
Suc6.

groetjes Marianne

Jackie zei

Gelukt, weer helemaal super zo...
Alleen de tekst iets lastig te lezen op dat rose...

plaatsen lukt niet, krijg fout melding dus ff zo

Lischa zei

dankj jullie wel voor de reaktie

ik heb ookw at problemen met reakties te plaatsen krijg ook steeds een foutmelding

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond