maandag 17 mei 2010

Lootje Beach en Kaartje voor Lorenzo

Hoi hoi
De mei vakantie is weer voorbij en het gewone leven begint weer,ook ik moest vandaag weer gewoon werken.Ik had wel een moeilijk start eerlijk gezecht,maar ja daar komen we ook wel weer overheen.
Afgelopen Vrijdag heb ik nog een layout kunnen maken,en zaterdag heb ik nog een kaartje voor mijn zoontje Lorenzo gemaakt ,mijn 1e jongenskaart ,zoals jullie misschien weten ben ik nog niet zolang bezig met kaartjes maken ,maar ik vind het net zo leuk als layouts maken en het worden er steeds meer,dus een eigen gemaakte kaart voor mijn zoontjes verjaardag morgen kon niet uitblijven,hij vond hem zo leuk en was er ook heel blij mee ,hij was er zelfs trots op dat zijn mama ook een kaart voor hem had gemaakt,en de laatste tijd doet hij veel op de skateboard dus die stempel kwam goed uit.
Dat doet je goed als moeder zijnde.





Bedankt weer voor kijken
Groetjes Jolanda

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Daar kan hij ook best trots op zijn Jolanda, geweldig kaartje. Mooi ingekleurd ook.
Met de copics ?

Groetjes Monique

Lischa zei

Bedankt Monique

ja met de copics heb ik het stempelafdrukje ingekleurd.

PatriciaKleijn zei

Bijde zijn erg mooi

*Kus Patries*

Liesbeth zei

Leuke kaart en layout!
groetjes Liesbeth

Marlieke zei

Ow oke dan.....ik heb het een beetje druk-druk-druk en lig dan ook meteen achter in blogger-land en wat mis ik dan; de veraardag van je lieve kleine mannetje! alsnog van harte proficiat!! Mooi kaartje hoor! En je LO ziet er oog goed uit!

melanie.castenmiller zei

gaaf kaartje lischa!

x melanie

Marlieke zei

hoi, je hoeft je niet te schamen hoor! Je kunt niet alles bijhouden en weten, toch?! Maar toch hartelijk bedankt voor je berichtje hoor!

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond