woensdag 9 juni 2010

2 Nieuwe kaartjes en een Layout

Hallo Allemaal weer
Hier eindelijk weer een productief weekje,ondanks ik ontzettende pijn in mijn schouders,nek en rug heb,veel spanningen denk ik,maar ondanks dat heb ik me nog gelukkig even kunnen ontspannen.
Ik heb 2 kaartjes gemaakt en een layout en de volgende ligt al weer klaar om vast geplakt te worden.



En hier de Layout

En een detail foto


Bedankt weer voor het kijken.
En tot snel
Ik ga nog even een rondje bloggen
Groetjes Jolanda

5 opmerkingen:

marika zei

hele leuke kaartjes en een prachtige lay-out!
Ik hoop dat je je snel weer wat beter zult voelen

groetjes,Marika

PatriciaKleijn zei

Superleuke Creaties zeg

*Kus Patries*

Marlieke zei

WOW het zijn heerlijk frisse kaartjes en die Lo is mooi! Gaaf die pons!!!

Miranda zei

Nou bah, vervelend zeg van je pijnklachten... Wel heel fijn dat scrappen toch even is gelukt! Ik vind het allemaal weer erg mooi!

Fijne dag en hopelijk met minder pijn...

Anoniem zei

wat een super mooie lo wat een snoetje zeg de foto

GR XX Carla

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond