donderdag 22 juli 2010

Nieuwe aankopen van Juli


Dit zijn mijn nieuwe aankopen die ik deze maand heb aangeschaft.
Designepapier van Bo Bunny-Mamma Razzi

Voorkant

Achterkant
Nog wat enkele vellen van Bo Bunny uit de serie van Flower Child

Voorkant

Achterkant
Dan nog heel wat designepapier vellen van Basic Gray-Oliver
en een vel die cut stickers.
Ik vind dit zo`n mooie serie van BG

Voorkant

Achterkant
Ook een paar vellen van BG van Olivia en tevens een vel Die cute stickers
deze 2 series zijn heel goed met elkaar te combineren.

Voorkant

Achterkant
dan kon ik het ook niet laten om nog een paar vellen van BG uit de serie van Orgines mee te nemen ,daar heb ik al zovaak naar staan kijken ,nu toch echt maar gekocht.
Met nog een zakje bijpassende labels

Voorkant

Achterkant
Dit was het papier ,verder nog 15 vellen wit Cardstock,want dat was hier weer eens op ,die gaan er zo snel door heen.Nog wat stempels,Kleine Alfabethstickertjes,Copicstiften.
En de onderste foto is budget van de Xenos,maar wel erg leuk vind ik.
3d tape ,Stickerband,roosjes en brads,Dat zijn van die dingen die kun je altijd wel gebruiken.

Ik kan dus weer even vooruit,nu nog tijd zien te vinden.
Ik wens jullie allemal nog een fijne dag vandaag,ik ga nu op weg naar school om over te blijven,laatste overblijf dag van dit schooljaar,dat betekent dat we frietjes dag op school hebben,mmmmmmm lekker

Tot later liefs Jolanda

5 opmerkingen:

Miranda zei

zo jij bent lekker bezig geweest, leuke spullen heb je gescoord hoor.
Ik vind die twee van BG ook mooi maar heb pas de de hele lijn van Capella incl. embellies gekocht.
Veel plezier met je spullen.
We zien wel wat je voor moois ervan hebt gemaakt.

PatriciaKleijn zei

Super leuk zeg :D

*Kus Patries*

Kaatje zei

goed geshopt hoor. BG blijft altijd mooi welke lijn je ook neemt. ben benieuwd wat je er allemaal mee gaat maken. we houden je in de gaten.

Marlieke zei

zo! Laat de vakantie maar beginnen wat jij kunt weer vooruit, hihi! Leuk! Ik vind vooral het papier van BG Olivi erg mooi!

Jackie zei

Zoho, lekker geshopt..
Wat een super leuke spulletjes..
heel veel plezier ermee...

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond