zondag 15 augustus 2010

Het Resultaat Metamorfose Scraproom

Hallo
Sorrie dat jullie even moesten wachten,maar hier zijn dan eindelijk de foto`s van mijn nieuwe scrapkamer.
Ik vind het erg moeilijk om goede foto`s te maken in zo`n kleine ruimte,dus het zijn er nogal veel geworden,nou ja hebben jullie lekker wat te kijken ,ook al lijken de foto`s erg veel op elkaar.
Het kastje van de zolder ,op de planken heb ik mijn Martha Stewart ponsen staan.
De zwarte en witte Boxen zitten vol met lint .
Het mandje vol met bollen wol.
En uiteraard is de witte ladenkast ook helemaal gevuld met spullen,o.a.Stempels enz.

Op het zwarte vlak boven de deur wil ik nog iets gaan maken ,iets met een tekst erop wat te maken heeft met creatief bezig zijn.
De bekende Ikeakastjes ,wat een werk was dat om ze te allemaal te verfen ,eigenlijk was het rotverf duurde veel te lang voor het droog was en ik er nog een keer overheen kon gaan.
Ik heb nog enkele kastjes over onbewerkt ,dus als iemand ze nog zoekt en misschien over wil nemen kan dat.
Alle kastjes zijn ook weer gevult daaronder de kastjes heb ik glimmermist staan Luquid pearls enz enz.
Die stangen van Ikea met die mandjes vind ik erg handig en bovendien ook niet duur in aanschaf.Ja hier ben ik erg blij mee.
Dit zijn nieuwe kasten van Ikea ook erg handig en makkelijk en er past ontzettend veel in.Onderaan wat foto`s van enkele laden met inhoud ;-)
De grote brede kast is erg handig om je 30x30 papier in op te bergen.
De kastjes die ik al had aan de andere kant van de scraptafel,ook weer allemaal gevuld.
Daar boven op het werkblad heeft Vincent een soort van plateua gemaakt zodat ik dus al mijn potjes met bloemen er op kan zetten.Daarboven weer die mandjes en stang van Ikea ;-)
Met potjes Embossingpoeder enz.
Altijd handig een memobord
Daar in het middelste stuk van het werkblad voor het raam dat is dus mijn scrapplekje geworden daar ga ik voortaan zitten om te scrappen.
Een hele lade vol met brads
Een hele lade vol met Alfabethstickers
Hotfixsteentjeskast en kraaltjes.
Dit is gelukkig weer achter de rug,ik kon niet eerder de foto`s op mijn blog zetten omdat ik ze ook nog niet gemaakt had,Ik heb een paar dagen hele erge pijn in mijn rug gehad ,nu nog steeds maar iets minder,ik kon bijna niet zitten,dus heb ik dit even opzich laten wachten.
En nu probeer ik zoveel mogelijk van mijn rust te genieten ,maar van scrappen zelf is nog niets gekomen helaas.Ik had de kaarten die ik een paar weken geleden gemaakt had ook op mijn camera staan ,maar die heeft Vincent per ongeluhk met andere foto`s gewist ,dus die moet ik weer opnieuw maken,dat probeer ik zo snel mogelijk te doen.
Bedankt voor het lezen en kijken en jullie belangstelling.
Liefs Jolanda

25 opmerkingen:

gea zei

zooo hee ...prachtig !! nou, veel plezier gewenst in je paradijsje !!

Miranda zei

wauwie dat is nog eens een geweldige scrapkamer.
Heel plezier in je nieuwe onderkomen. Echt gaaf, en al die handige lade kasten.

Groetjes Miranda

Debbie zei

wow wat een gave kamer meis, heel veel knutselplezier in je mooie gave kamer

liefs Debbie

Scrappiness zei

Ik vind dat je een supergave kamer hebt zeg en wens je ontzettend veel plezier ermee! Mooie nieuwe handige dingen heeft Ikea weer zeg...

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een schitterende kamer heb je gekregen. Heerlijk om daar te scrappen. :)) Heel veel plezier ermee. ;)

Groetjes Rosalien

Wendy Schoonhoven zei

O wauw meis, wat een geweldige kamer heb je zo zeg, leuk met al die details en van het plateau met je bloemen ben ik helemaal weg, wat ontzettend leuk!! Veel plezier in je nieuwe scrapparadijsje, groetjes, Wendy.

Patricia zei

Wauw wat een mooie kamer zeg. Daar zul je zeker van genieten. Lekker alle spullen bij de hand en lekker de ruimte om te werken. Nu is het nog heerlijk opgeruimd...zou dat ook zo blijven??
Veel plezier ermee
Groetjes Patricia

Danielle zei

zooo wat een heerlijke kamer om in te scrappen! lekker licht, heel gaaf dat zwart wit. ziet er super uit, en nu maar lekker genieten!

Maryke zei

Je kamer is prachtig geworden!
Ik heb van mijn zwager heel veel van de kleine ikea-kastjes gekregen voor mijn nieuwe kamer.

Marlieke zei

nou, ik hoop echt voor je dat de pijn snel over is, want wat lijkt het me heerlijk om in deze nieuwe kamer aan de slag te gaan! Ik mag binnenkort waarschijnlijk ook aan de klus voor een betere scrapplek (of we verhuizen want het huis staat in de verkoop, maar dat wil niet echt lukken), dus als ik aan de klus ga, kom ik zeker nog eens spieken naar jouw kamertje hoor! En pffft...ik kan me voorstellen dat het een heel karwei was om die Ikea-kastjes te schilderen. Ik heb er hier ook staan; de meeste onbewerkt, maar twee heb ik er ooit een sblauw gemaakt. HET ZIET ER MOOI UIT!!!! Veel plezier ermee!

melanie.castenmiller zei

whow lischa, dat is echt super mooi geworden.
en handig ingedeeld zeg.
ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
tot snel!

x melanie

Irene zei

zooooooooo.....wat een pracht plek!!! Ik zou niet meer uit die kamer komen hoor! ;)

gr irene

Top 2000 2019 zei

Wat een prachtige kamer heb je er van gemaakt, echt een kamer om trots op te zijn.
Veel knutsel plezier.
Groetjes Yvonne.

Liesbeth zei

Wow!!!!!
Dat ziet er prachtig uit!!!!!!
groetjes Liesbeth

CĂ©line zei

Wat een onwijs mooie kamer geworden!!! Mooi zo met dat zwart en wit, heel sjiek!
Veel scrapplezier op je nieuwe stekkie!

Miranda zei

Nou meid, helemaal geweldig!!!! Wat hebben jullie hard gewerkt zeg!!! Super dat zwart- wit!
Hopelijk kan je er snel gebruik van gaan maken met je rug!

Helena zei

Waw!!!
Heel mooi geworden.
Veel pelzier ermee!!!

Anoniem zei

Wow wat een onzettend gave scrap kamer!!!!! Ik vind hem helemaal super!!!
groetjes
Femmina

marika zei

WAUW!Da's echt een prachtige kamer geworden zeg.Dat hebben jullie toch maar mooi gedaan.
Nu maar hopen dat je rug ook gauw weer beter wordt en dan kun je ten volle gaan genieten van je kamertje

groetjes,Marika

Unknown zei

wow gefeliciteerd met zo prachtige
kamer helemaal top daar komt vast mooi werk uit!!
groetjes
knuf Carla

Jackie zei

ik vind het een super plek geworden, heel veel scrapplezier

sam zei

echt een super gafe kamer! vind die kastjes zo leuk hangen!

Henriëtte zei

Woww...dat ziet er lekker opgeruimd uit. Je kunt zo wel heel veel spulletjes kwijt, veel plezier met je nieuwe scrapruimte!

Petra zei

Heerlijk zo'n gave scrapkamer. Heel veel scrapplezier

andrea8879 zei

hallo wat een mooie kamer echt super mooi
je zal er wel veel zitten
een vraagje waar heb je de zilvere labels gekocht die op de houten kastjes heb bevestigt

groetjes andrea
asdenouden 1@hotmail.com

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond