woensdag 3 november 2010

HELP

Hoi
Wie kan mij helpen ,ik was gisteren bezig met mijn blog wilde een ander achtergrondje nemen dat lukte me allemaal ,alleen helaas mijn logo staat niet meer in het midden en er zijn blokken op te zien ik wil dit graag weg hebbne maar dit lukt me niet.ik heb al van alles geprobeert maar krijg het nietw eg ,ik wil graag hebben zoals ik het eerst had.Ik had iets gedaan met de sjabloonontwerper maar krijg het gewoon niet terug zoals het was
Wie kan me helpen aub?
Groetjes jolanda

1 opmerking:

Marlieke zei

Ehm ja....ik heb ook ooit zwaar gedonder gehad met het aanpassen van mijn blog. Heb je toevallig de instellingen van je vorige blog op je pc opgeslagen? Dan kun je het naemlijk nog terughalen. Ik weet DE oplossing zo 1-2-3 niet, mar wellicht heb je iets aan deze link:

http://www.bloggendoejezo.blogspot.com/

Groetjes en succes!

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond