vrijdag 7 januari 2011

3 nieuwe kaartjes

Hallo
Inmiddels is het alweer vrijdag en de eerste week van dit nieuwe jaar zit er al weer bijna op,zo ook mijn vakantie,jammer genoeg.
Mijn kerstspullen staan er allemaal nog die ga ik dit weekend opruimen ,dan is alles weer mooi opgeruimd voordat ik weer moet gaan werken.
Gisteren was mijn man jarig en zijn we met de kids uit gaan eten.
Hij wilde een nieuwe horloge dus heeft hij een mooie horloge mogen uitzoeken.
De kids hadden hem lekkere geurtjes gegeven :-)
Eind deze maand ben ik zelf jarig o jee dan word ik 40 en hoor niet meer bij de 30 plussers ;-(
Nou ze zeggen dat je dan in je 2e jeugd komt ,nou ben benieuwd.
Maar ik zal jullie niet langer ophouden en de kaartjes die ik gemaakt heb even laten zien.
Ik ben benieuwd hoe jullie ze vinden.




Dit was het weer voor vandaag ,bedankt voor het kijken en een fijn weekend voor ieder van jullie
Liefs Jolanda

9 opmerkingen:

Patricia zei

Nog gefeliciteerd met je man! Je hebt weer leuke kaartjes gemaakt.
Mooi met dat bruine op de achtergrond. Groetjes Patricia

miriam zei

Ze zijn alledrie prachtig jolanda

gr miriam

Marlieke zei

Gefeliciteerd nog met je man! Je kaartjes zijn stuk voor stuk prachtig! En ja...inderdaad vandaag voor het eerst jouw foto bij jouw berichtjes op mijn blog! Heel vreemd he?!

scrapsylz zei

Mooie stijlvolle kaartjes, Jolanda!
Altijd leuk om een zelfgemaakt kaartje te ontvangen, toch?
Ennuh, gefeliciteerd met je man!
(trouwens 40 worden is niet zo erg hoor, 50 is nog veeeeeeel erger :)
Groetjes,
Sylvia

Saskia zei

Ik vind je kaartjes erg mooi geworden. Erg stijlvol zo'n ge-emboste achtergrond.

marika zei

nog eens gefeliciteerd met Vincents verjaardag!!!
mooie kaarten weer zeg,je kunt er wat van

groetjes,marika

Tessa Tegendraads zei

Wat een leuke kaartjes, heb je dat relief met de cuttlebug gedaan? Brengt me wel weer op een idee om die ook weer eens tevoorschijn te halen...

xx Tessa

Henriƫtte zei

Hele mooi kaartjes Jolanda.....die randponsenzijn toch geweldig, ik zou ze niet meer willen missen!!

Unknown zei

zo zeg jij maakt prachtige kaartjes
toppie

groetjes carla

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond