vrijdag 23 september 2011

Born to be Wild

Hallo
Ik ben lekker op dreef deze week ,ondanks ik wat grieperig ben,heb ik lekker wat gescrapt ,onderandere deze layout die ik vanmorgen gemaakt heb.
Ik wilde  deze week wel het een en ander scrappen want heb een druk weekend voor de boeg dus dan komt het er weer niet van.
Het papier ,chipboardborder en de embelisch zijn van Bo-Bunny ZooLogy
Letters Thickers ,gehaakte bloemetjes,kant .


Bedankt weer voor het kijken en ik wens jullie een fijn weekend toe

Liefs Jolanda

4 opmerkingen:

Miranda zei

Ziet er super uit!
Veel beterschap en vast een fijn weekend!

marika zei

ik vind dit echt en prachtige lo jolanda!echt heel mooi gedaan

groetjes,marika

Lischa zei

Thanks

Wendy Schoonhoven zei

Vind hem helemaal geweldig, vooral de titel haha....

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond