maandag 16 januari 2012

Projectlife 2012

Hallo
Projectlife ,ik had er wel eens over gehoord,maar me er nooit zo in verdiept,tot mijn twitterscrap maatjes er over begonnen met elkaar en ik de berichten op twitter las werd ik nieuwschierig,beetje gevraagt wat het nu inhield,en dan zeiden ze doe ook mee het is zo leuk.Mmmmmm daar moest ik even over nadenken,heb er een volle week over na gedacht hoe of wat ,heb ik er wel tijd voor en heb ik hier wel zin in.En ja heb er zin in.Vrijdagavond besloot ik dat ik me ook zou opgeven om mee te doen aan Projectlife 2012.
Zaterdag heb ik gelijk De hoezen besteld die ik wil gaan gebruiken,gisteren nieuwe inkt besteld voor mijn fotoprinter want anders kom ik niet ver ;-)Nu verwacht ik het deze week binnen en dan kan ik gaan beginnen met mijn Projectlife.Natuurlijk moet ik dan niet vergeten elke dag of elke week foto`s te maken ;-)
Meer over Projectlife weten kijk dan hier op de website van http://www.beckyhiggins.com/
Nu ben ik maar gelijk lid geworden op het forum van Projectlife van Peet
Altijd leuk om ideetjes op te doen en van alles met elkaar te delen en gewoon gezellig te kletsen.
Verder Ben ik dit weekend weer eens begonnen met mijn Scrapkamer een goeie opruimbeurt te geven.Daar ben ik ook nog niet mee klaar.
Ook heb ik nog 3 kaartjes gemaakt waarvan ik er jullie 2 kan laten zien de andere komt nog.
Hier zijn ze.


Tot snel weer blogs
Liefs Jolanda

5 opmerkingen:

bmartes zei

Ik vind je kaartjes prachtig, heel verschillend maar allebei heel mooi!
Dapper hoor dat je mee gaat doen met Project Life, ik ben benieuwd...
Groetjes,
Arja

marika zei

leuke kaartjes!
je leest heel veel over dat projekt,ben benieuwd hoe die van jou eruit zal zien

groetjes,Marika

Lida zei

Wat zijn je kaartjes prachtig
gemaakt ik ben benieuwd
hoe je het vindt de project life

groetjes Lida

decreatievetafel zei

Superleuk dat je ook meedoet met project life!

En geweldige kaartjes.
groetjes Liesbeth

Kimmie zei

Hoi Jolanda

Je kaartjes zijn prachtig geworden.
Mag ik vragen waar je de hoezen hebt besteld??
Ik denk toch dat ik binnenkort eens een poging ga wagen.

XXX Kim

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond