zondag 21 oktober 2012

Weer een hoop kaartjes en een layout

Hallo Lieve mede bloggers
Hier weer eens een berichtje van mijn kant.
Net heerlijk een weekje vakantie gehad,Met mijn gezin gezellig een dagje naar Bobbejaanland geweest en gisteren het kinder feestje van mijn zoontje gevierd.We hebben weer genoten en jammer genoeg is ons weekje vakantie weer voorbij.
Morgen weer werken.
Nog steeds een hoop kaartjes te laten zien,die ik al een tijdje geleden gemaakt hebt ,maar nog niet hier heb laten zien.
Deze week heb ik me ook weer eens aan een layout gewaagd,dat was lang geleden,maar ben het nog niet verleerd ;-)Was weer heerlijk om te doen.Veel kijk plezier en als er vragen zijn hoor ik het wel stel ze gerust.
Fijne zondag allemaal.

Liefs Jolanda







8 opmerkingen:

Kimmie zei

Hoi Jolanda

Dat zal even tegen vallen dat de vakantie voorbij is,maar wel super dat je het fijn hebt gehad!
Ik moet eerlijk zeggen, ik vind je layout en kaartjes super leuk!!
Je hebt niet stilgezeten in ieder geval.

XXX Kim

Margot zei

mooie creaties Jolanda! je bent zeer productief geweest!

Astrid zei

Schitterend allemaal meis !!! Je hebt weer veel gemaakt :)

Liefs Astrid

Astrid zei

Schitterend allemaal meis !!! Je hebt weer veel gemaakt :)

Liefs Astrid

Cora Hoekstra zei

Mooie layout en wat heb ik genoten van al die Ice age films.En je bent het niet verleerd.
Leuke kaartjes zijn het eigenlijk allemaal.

Fijne dag

Henriƫtte zei

Mooie lo en je kaartjes zijn ook erg leuk!!

Lida zei

Woow wat zijn dat super geweldig kaartjes en je layout is ook heel mooi!!!

groetjes Lida

Je@net zei

Wauw, wat een serie leuke kaartjes, Jolanda! Zien er allemaal erg leuk uit, evenals je layout. Mooi hoor!

Jolanda Kraus. Mogelijk gemaakt door Blogger.

Achtergrond